בִּטָחוֹן

רשות ההונאה הלאומית

אנו תומכים בעבודתם של רשות ההונאה הלאומית (NFA). במקרה שאתה מאמין שאתה יכול להיות קורבן של הונאה או הונאה של אתר אינטרנט. אתה יכול לדווח על העניין באמצעות פעולה הונאה, שהיא המרכז הלאומי המדווח על הונאה בבריטניה שמופעל על ידי רשות ההונאה הלאומית.

 

התקשר להונאת פעולה ב- 0300 123 2040 או בקר באתר הונאת פעולה למידע נוסף. פעולה הונאה היא שם אתה יכול לדווח על הונאות והונאות וגם לקבל ייעוץ בנושא חשוב.

 

הרשות הלאומית להונאה (NFA) היא הממשלה סוכנות המתאמת את תגובת ההונאה הנגדית בבריטניה. המל"ל עובד עם מגוון רחב של שותפים במטרה להביא להונאה רבה יותר קשה להתחייב בבריטניה. NFA הוקמה בעקבות סקירת הונאה של הממשלה ב -2006. NFA עובדת עם פרטי, ציבורי ושלישי ארגונים מגזריים להגדלת ההגנה על כלכלת בריטניה מפני נזק שנגרם על ידי הונאה, וליצור סביבה קשה יותר רמאים.

 

אתר הונאת פעולה: actionfraud.org.uk

 

רשת מקוונת מאובטחת

בזמן השימוש באתר שלנו אתה מתחבר לרשת מאובטחת שהיא "HTTPS" לעומת "HTTP".

 

HTTPS (HTTP באמצעות SSL או HTTP Secure) הוא השימוש ב- Secure Socket Layer (SSL) או Security Layer Security (TLS) כתת שכבה תחת שכבת יישומי HTTP רגילה. הצפנת HTTPS ו- מפענח את בקשות דפי המשתמש כמו גם את הדפים שמוחזרים על ידי שרת האינטרנט. השימוש ב- HTTPS מגן מפני ציתות התקפות של איש באמצע. HTTPS פותח על ידי נטסקייפ. HTTPS ו- SSL תומך בשימוש בתעודות דיגיטליות מהשרת כך שאם יש צורך לאמת אותנו כשולח.

 

עמלות ותשלום

רשת תקשורת מאובטחת

 

מידע מועבר בין המאובטח שלנו שרתים ושרתים מאובטחים של תשלום המסחר האלקטרוני המוביל שלנו חברות שבתורן קישורים מוצפנים מאובטחים בינם לבין עצמם בנקים מובילים. עובדי המפעילה ועובדי נותני השירות אין לך גישה לפרטי החיוב או כרטיס האשראי שלך. פיננסי מידע על חשבונך מועבר באופן מאובטח בין המאובטח שלנו שרתים ושרת מאובטח של חברות תשלום מסחר אלקטרוני מובילות. אתרים אלה מוצפנים לצורך אבטחה, ללא אישיות וכלכלית הפרטים נמסרים לכל אדם ללא ידיעתך פרטי חיוב / כרטיס אשראי.

 

MoneyBookers

עם ממומחי כסף יש לך דרך בטוחה ומיידית העבר כסף באופן מקוון, מבלי שתצטרך להזין מחדש את הכספים שלך פרטים בכל פעם שאתה מבצע עסקה. זה עוזר להימנע מהונאות ו הונאות. ל- Moneybookers למעלה מ 16 מיליון לקוחות והיא מוסדרת על ידי הרשות לשירותים פיננסיים של בריטניה (FSA). יותר מ- 70,000 סוחרים משתמשים בשירות התשלומים של Moneybookers, כולל שותפים גלובליים כגון eBay.com, Skype וכו '. עדכונים קבועים ואמצעים לשיפור המערכת שלהם נלקחת על ידי Moneybookers בכדי לתת עסקה מקוונת בטוחה מעבר.

 

קופת SecureTrading

עבור smartwinners.co.il, האבטחה של פרטי המשתמש היא בעדיפות גבוהה. אנו משתמשים שער מסחר מאובטח עם רמת הצפנה חזקה מכל שירות תשלום אחר ספק. כל התקשורת במערכת התשלומים SecureTrading שלנו היא מוצפן חזק באמצעות קידוד מפתח ציבורי / פרטי של 2048 סיביות באמצעות מקשי הפעלה משתנים של 168 סיביות. זה הרבה יותר מאובטח מאשר אבטחת SSL רגילה. מערכות אלה משתמשות בחתימות דיגיטליות לאורך כל התהליך כדי להבטיח את זהותו של הסוחר. זה תהליך ההצפנה והפענוח שקוף עבורך.

 

צייר מספר

אנו מייצרים מספרים אקראיים המשמשים אצלנו כניסות לוטו. מומחיות של מתמטיקאים, עובדים במקרה הטוב אוניברסיטאות משמשות כדי להבטיח ציות למספר האקראי דור. עם זאת זה לא חל על שני המספרים הכוכבים הנדרשים בתיקו EuroMillions, אלה חושבו על ידי מתמטיקה הנוסח כדי להבטיח חלוקה אחידה של מספרים אלה על פני כולם סינדיקטים.

 

מידע על חברות

החברות לכל סינדיקט נשמרת בסודיות.

 

משפטי

שואב באתר שלנו, קח חלק רק במורשים, סינדיקטים מנוהלים ומורשים, העומדים בתנאים הרלוונטיים גוף ממשלתי.